06 September 2008

Hari Jadi Ke-43

Kerja menanam cerucuk sedang giat dijalankan

Gambaran rumah yang bakal dibina


Pada 3 September 2008 yang lalu saya menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-43. Hari jadi tahun ini agak istimewa kerana ada beberapa peristiwa penting yang berlaku sebelum, semasa dan selepas seperti berikut;
Sebelum:
  1. Sambutan Hari Kemerdekaan pada 31 Ogos.
  2. Mula berpuasa dan cuti am pada 1 September.
  3. Sekolah cuti berganti pada 2 September.
Semasa:
  1. Kerja menanam cerucuk untuk membina rumah saya telah dimulakan pada hari jadi saya.
  2. Menerima bonus hari jadi daripada Digi sebanyak RM105 berupa kredit masa bual yang sah digunakan hingga hari jadi saya pada tahun 2009.
Selepas:
  1. Pada 4 September saya menerima hadiah antologi cerpen daripada sahabat lama saya sejak di Universiti Malaya, iaitu Saudara Mohd Azli Lee bin Abdullah, iaitu antologi cerpen beliau yang pertama yang diterbitkan oleh DBP.

No comments:

Post a Comment

Saya amat hargai kiranya saudara dan saudari sudi mencoretkan sedikit ulasan dan komen membina terhadap apa-apa isu yang saya kemukakan. Terima kasih.