02 October 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini, saya telah menulis kata-kata ucapan yang indah, puitis dan bermakna untuk dikirim kepada sanak saudara dan sahabat handai melalui sms seperti berikut;
"Nikmat Aidilfitri anugerah Ilahi masa hidup di sini. Hiasi detik waktu yang dilalui dengan iman dan taqwa untuk bahagia abadi di sana nanti. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mohon maaf zahir dan batin."
Sebagai balasan kepada sms raya yang diterima, saya ungkapkan kata-kata berikut;
"Terima kasih atas ingatan ikhlas di hari raya ini. Semoga hubungan erat terus berkekalan. Mohon maaf andai ada salah dan silap."
Saya tujukan kedua-dua ucapan ini kepada sesiapa saja saudara, kenalan, pelajar, bekas pelajar dan pengunjung laman blog ini, yang tak sempat saya kirim melalui sms atau yang tak dapat saya hubungi.

1 comment:

  1. wah2...dh publish ek..
    org nyer blog pn blm update lg tau..
    nak copy gambar raya...
    nak copy gambar raya..
    hehehehe

    ReplyDelete

Saya amat hargai kiranya saudara dan saudari sudi mencoretkan sedikit ulasan dan komen membina terhadap apa-apa isu yang saya kemukakan. Terima kasih.