18 November 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU: ZAMRI & AZIE



Pada 16.11.2008 saya menghadiri majlis kenduri kahwin anak saudara saya Mohd Zamri bin Abd Aziz atau lebih dikenali dengan nama Yatim dengan Azimah di Kg Raja Uda, Pelabuhan Klang. Alhamdulillah saya dapat berjumpa ahli keluarga dan sanak saudara jauh dan dekat, dapatlah eratkan kembali silaturrahim.

Saya ucapkan selamat pengantin baru kepada pasangan pengantin baru. Didoakan semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa dan melahirkan zuriat yang beriman dan bertaqwa serta dapat berbakti kepada ibu bapa, agama, bangsa dan negara apabila dewasa kelak.

2 comments:

  1. Terima Kasih sbb sudi dtg...
    Kalo ada ape2 yg kurang kami sekeluarga minta maaf banyak2...

    ReplyDelete
  2. saya pun minta maaf sebab tak dapat tolong apa-apa. nak buat macam mana, tak sihat ...

    ReplyDelete

Saya amat hargai kiranya saudara dan saudari sudi mencoretkan sedikit ulasan dan komen membina terhadap apa-apa isu yang saya kemukakan. Terima kasih.