09 February 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU AIDA & FAKHRY


Pak Lang sekeluarga mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Nor Aida Fadhila bt Zakaria (Aida) dan Syed Al-Fakhry Wafa bin Syed Fairuz Wafa (Fakhry) yang telah melangsungkan perkahwinan pada 7.2.2009 yang lalu. Pak Lang doakan semoga Aida & suami kekal bahagia hingga ke hujung nyawa dan dikurniakan anak cucu yang beriman dan bertaqwa.
Istimewanya majlis perkahwinan ini ialah isteri dan anak saya menjadi juru gambar rasmi yang merakamkan setiap acara majlis bersejarah yang menjadi memori indah bagi kedua mempelai. Inilah projek pertama mereka untuk memulakan perkhidmatan rakaman majlis perkahwinan. Isteri saya, Ruzita berpengalaman sebagai jurufoto lebih 20 tahun di Institut Perguruan Sultan Idris dan Institut Perguruan Ipoh. Kalau ada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan perkhidmatan fotografi boleh hubungi saya atau isteri saya.
Zabidi: 016-5994872 mdzabidi@yahoo.com
Ruzita: 013-5843101

No comments:

Post a Comment

Saya amat hargai kiranya saudara dan saudari sudi mencoretkan sedikit ulasan dan komen membina terhadap apa-apa isu yang saya kemukakan. Terima kasih.