18 March 2009

CERMIN PINTU DAN TINGKAP


Hari ini, 18.3.2009 rumah saya sudah siap dipasang cermin pintu dan tingkap. Bahagian yang mengadap jalan saya gunakan reflected glass manakala bahagian belakang dan dapur hanya gunakan tinted glass warna hitam untuk jimatkan kos. Tapi bila tengok yang reflected glass tu begitu cantik rasa menyesal pulak tak gunakan semua cermin jenis itu. Tak apalah, insya Allah kalau ada rezeki lebih tahun-tahun akan datang boleh la tukar yang tinted tu kepada reflected glass pulak.
Di samping itu kerja memasang pendawaian elektrik juga sudah dimulakan hari ini. Kerja pendawaian elektrik ini dijangka akan siap minggu ini juga. Syukurlah kerana rumah baru saya sudah hampir siap sepenuhnya.

2 comments:

  1. wah cantik rumah paklang, bila boleh lawat

    ReplyDelete
  2. Salam 1 Malaysia. Saya sgt tertarik dgn design tingkap rumah cikgu. Ia memberi inspirasi kepada saya utk melakar tingkap yg sama utk rumah saya yg kini dlm proses awal pembinaan. T/kasih atas perkongsian yg amat bermakna ini.

    ReplyDelete

Saya amat hargai kiranya saudara dan saudari sudi mencoretkan sedikit ulasan dan komen membina terhadap apa-apa isu yang saya kemukakan. Terima kasih.