26 February 2009

UNDANGAN KE MAJLIS PERKAHWINAN

Cikgu Zabidi dan Cikgu Sofian
Pelan rumah (Klik gambar untuk besarkan)
Saya bagi pihak keluarga mempersilakan saudara-mara dan sahabat handai yang mengunjungi laman blog saya ini ke majlis perkahwinan adik saya Mohd Sofian bin Nordin dengan Adilah bt Sahidan pada hari Ahad, 8 Mac 2009 di Kg. Anak Kurau, Batu Kurau, Perak. Semoga dengan kehadiran dan iringan doa restu hadirin sekalian akan menyerikan lagi majlis ini serta mendapat keberkatan Allah SWT Insya Allah.

4 comments:

  1. saya dah terima kad jemputan daripada pyan hari ini. Selamat Berbahagia untuk pyan dan adilah dr kami2 rakan2 di selangor nie.

    ReplyDelete
  2. saya dah terima kad jemputan daripada pyan. Ucapkan selamat berbahagia buat pyan dan adilah dari saya dan rakan2 pyan di selangor nie.

    pstt...cikgu zabidi nanti jangan lupa upload gambar kawin dak pyan nie ek...buat tatapan kitaorang yang jauh. nak pergi belum tentu dapat ke tidak....hehehe. nak tunggu kemunculan blog pyan ntah bila.....ekekekek..

    selamat terima ipar baru....;-)

    ReplyDelete
  3. Insya Allah saya akan upload gambar berkenaan lepas selesai majlis tu nanti. Cubalah ikhtiarkan supaya dapat datang rumah kami masa kenduri nanti, boleh berkenalan dengan lebih rapat lagi.

    ReplyDelete
  4. tak dapat poi le..teman bawak budak ke tasik banding 3 hari yeop..

    ReplyDelete

Saya amat hargai kiranya saudara dan saudari sudi mencoretkan sedikit ulasan dan komen membina terhadap apa-apa isu yang saya kemukakan. Terima kasih.