24 August 2008

Ziarah Makngah Minah




Pada 23 Ogos 2008, saya sempat meluangkan masa menziarahi Makngah Minah dan Pakngah Tasu di Kg. Repoh, Batu Kurau. Makngah Minah adalah ibu saudara saya iaitu kakak kepada emak saya. Gambar di sebelah dirakam ketika saya mengutip pucuk salang bersama makngah untuk dibuat ulam.







2 comments:

  1. Assalamualaikum cikgu zabidi.
    Saya Afiq Kamaruddin. Fivers 015. Ketua Umum tahun 2005. Sy harap cigku masih kenal saya lg..=)
    Alhamdulillah, gembira sy kerana menjumpai blog cikgu sewaktu melawat website STAR. Sekarang saya berada di Australia untuk menymbung plajaran. Insyaallah, saya sertakan sekali laman blog saya. Mudah2an kita dapat berinteraksi antara satu sama lain n keep in touch selalu..rindu pada STAR..Insyaallah, ada kelapangan sy akan melawat kembali STAR spertimana cikgu melawat sekolah lama cikgu..smpai sini dahulu buat masa ini, semoga cikgu sihat hendaknya..=)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana sudi melawat dan menulis di ruangan blog saya. Tahniah kerana berjaya melanjutkan pelajaran di luar negara. Inilah yang semua cikgu harapkan daripada muridnya; berjaya dalam pelajaran dan kerjaya untuk masa depan pelajar itu sendiri, bukan minta balasan apapun untuk kepentingan diri guru. Tapi sayangnya ramai yang berada di sekolah tak menyedarinya. Harap Afiq dan rakan-rakan dapat bantu sedarkan mereka sebagaimana yang dibuat oleh Adam dan Syafik apabila berkunjung ke STAR pada masa cuti.
    Terima kasih.

    ReplyDelete

Saya amat hargai kiranya saudara dan saudari sudi mencoretkan sedikit ulasan dan komen membina terhadap apa-apa isu yang saya kemukakan. Terima kasih.